Alles wat je moet weten over de B2B Marketing Awards
Focust jouw bedrijf zich volledig op (online) marketing en lever je goed werk? Dan is het natuurlijk leuk om hier waardering voor te krijgen. Waarschijnlijk krijg je dit geregeld van je klanten te horen. Het is echter ook leuk om erkenning te krijgen in de vorm van een prijs. In dat geval kun je overwegen om je in te schrijven voor de B2B Marketing Awards. Ben je niet bekend met deze prijs? Dan ben je hier aan het juiste adres. Wij vertellen jou hieronder namelijk een aantal belangrijke dingen over de B2B Marketing Awards.
Aanmelden voor de aankomende editie
Wil je dit jaar meedingen naar de B2B Marketing Awards? Dan moet je zelf in actie komen. Je kunt jouw onderneming namelijk zelf inschrijven voor deze prijs. De inschrijfperiode opent op 1 mei van dit jaar. De ‘Early deadline’ ligt op 29 mei, de ‘Late deadline’ op 12 juni. Je hebt dus tot uiterlijk 12 juni om jezelf in te schrijven voor de B2B Marketing Awards. De prijsuitreiking staat gepland voor 29 november 2020. Wil je op de hoogte blijven van de B2B Marketing Awards? Dan kun je je via de website inschrijven. Zodoende weet je zeker dat je de inschrijfperiode niet mist. Bovendien blijf je op deze manier op de hoogte van alle informatie rond de awards.
Meerdere winnaars
Er nemen jaar in jaar uit ontzettend veel marketingbedrijven deel aan de B2B Marketing Awards. Het is dus niet zo dat het een afvalrace is en je de concurrentie stuk voor stuk moet verslaan. Nee, de jury neemt alle nominaties onder de loep en wijst vervolgens de winnaars aan. Denk niet dat er slechts één award vergeven wordt, want dit is niet het geval. Er zijn namelijk meerdere categorieën. Afgelopen jaar werden er awards vergeven in liefst 28 verschillende categorieën. De kans op de winst van een B2B Marketing Award is dus een stuk groter dan je op voorhand misschien denkt. Denk er echter niet te makkelijk over, want er is jaarlijks een groot en sterk deelnemersveld. De concurrentie is dus enorm!